پویندگان فن و مهارت

دنیای دیگری هم هست که می توان در آن آواز خواند..

پویندگان فن و مهارت

دنیای دیگری هم هست که می توان در آن آواز خواند..

شرایط چهارگانه برای استفاده از تسهیلات مسکن مهر

چگینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر افزود: ورود به مسکن مهر برای تعاونی هایی که خارج از محدوده مسکن مهر فعالیت دارند هیچ مانعی ندارد و چنانچه اعضای تعاونی های مسکن شرایط چهارگانه مسکن مهر را داشته باشند می توانند از امکانات و تسهیلات آن استفاده کنند.

وی گفت: چنانچه هر کدام از اعضای تعاونی دارای شرایطی شامل: متاهل و سرپرست خانوار، سابقه 5 سال سکونت در محل احداث پروژه، دریافت نکردن زمین دولتی از سال 84 به بعد و استفاده نکردن از امکانات دولتی ( وام، زمین و مسکن) باشند، می توانند پروژه خود را در قالب مسکن مهر ادامه دهند. 

 سرپرست دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن افزود: هرکدام از تعاونی ها که شرایط مسکن مهر را داشته باشند در هر مرحله ای که پروژه آنها باشد می توانند وارد مسکن مهر شوند به شرط آنکه تعاونی زمین خود را از دولت نگرفته باشد.

چگینی همچنین اظهار داشت: برای اعضای این تعاونی ها در هر مرحله که پروژه آنها قرار داشته باشد مابه التفاوت تسهیلات با نرخ های مصوب جدید به آنها پرداخت می شود.

وی در ادامه افزود: اگر در تعاونی همه اعضای آن هم واجد شرایط بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر نباشند افرادی که واجد شرایط باشند می توانند مدارک خود را به مسکن و شهرسازی استان محل سکونت و اجرای پروژه تحویل و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن خاطر نشان کرد: اگر تعاونی مسکنی در شهری خارج از شهر محل سکونت اعضا برای ساخت پروژه ای اقدام کند نمی تواند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کند مگر اینکه اعضای تعاونی در کلان شهری ساکن باشند و بخواهند پس از آماده شدن واحدهای خود به آن شهر مهاجرت کنند در این صورت می توانند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد